نخستین ثبت‌نام فروش خودرو در سال جدید | بازگشایی سامانه فروش یکپارچه

قرار است سامانه فروش یکپارچه خودرو در چند روز آینده دوباره بازگشایی شود تا امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان خودرو در اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل ١۴٠٣ دارند، فراهم شود.
نخستین ثبت‌نام فروش خودرو در سال جدید | بازگشایی سامانه فروش یکپارچه
کد خبر : ۶۰۹۱۵

اگرچه تصور می‌شد پرونده مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسته شده، اما حالا خبر رسیده که این سامانه از دو روز آینده دوباره بازگشایی می‌شود تا افرادی که موعد تحویل خودروی آن‌ها ۱۴۰۳ است بتوانند اولویت خود را تغییر دهند. 

از ششم شهریور ماه، در پی ظرفیت ایجاد شده توسط خودروسازان که به دنبال افزایش تولید ایجاد شده بود، برای سه درصد متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه و نوبت‌دهی، خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده بود سایت سامانه یکپارچه تا ۹ شهریور ماه با عرضه ۹ مدل خودرو از محصولات دو شرکت خودروساز، بازگشایی شد و بدین ترتیب جاماندگان مرحله دوم با حفظ اولویت نوبت، نیز ثبت‌نام خود را نهایی کردند. 

بنظر می‌رسید با مشخص شدن نتایج این سه درصد متقاضی باقیمانده از مرحله دوم، در نهایت پس از حدود چهار ماه از آغاز فرآیند مرحله دوم، بالاخره پرونده این مرحله بسته شده است، اما حال سامانه یکپارچه فروش خودروها، اطلاعیه‌ای منتشر کرده که براساس آن امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان دومین دوره (و اولین دوره) سامانه یکپارچه که موعد تحویل ١۴٠٣ دارند، فراهم شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر